Geplaatst: 22-07-2006 15:01
[60385] graag even wat suggesties
Ik heb een vage klacht bij de dealer geweest in drachten , maar geven eigenlijk alles maar niks concreet op
het is voornamelijk als je met 4 pers in de auto rijd en gas geeft om te rond 130-140 te gaan rijden ,gaat lampje branden en houd hij in als ware geen turbo kracht meer .
als je gewoon rijd zonder vermogen-koppel vragen is het goed rijden
ik heb al wat geprobeerd : luchtmassa meter raildruksensor etc
Ik had het al ,voor dat ik de motor gewisseld heb ,ivm hoge kmst en olie onderdruk op 1 cilinder (zuigerveren) 240000km.
Dus alles is anders en nw hd pomp ,distr op tijd en nw snaar erop
injectors zijn nw sensor gewisseld etc
dus mischien inn egr systeem ? of iets dergelijks
alvst bedankt voor je reactie
Ewitt Kerkman