inhouden en check engine soort noodloop

2 reacties

Merk
Alfa Romeo
Model
146
Type
Onderwerp
Motorcode
1900 jtd
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-07-2006 15:01

[60385] graag even wat suggesties

Ik heb een vage klacht bij de dealer geweest in drachten , maar geven eigenlijk alles maar niks concreet op

het is voornamelijk als je met 4 pers in de auto rijd en gas geeft om te rond 130-140 te gaan rijden ,gaat lampje branden en houd hij in als ware geen turbo kracht meer .

als je gewoon rijd zonder vermogen-koppel vragen is het goed rijden

ik heb al wat geprobeerd : luchtmassa meter raildruksensor etc

Ik had het al ,voor dat ik de motor gewisseld heb ,ivm hoge kmst en olie onderdruk op 1 cilinder (zuigerveren) 240000km.

Dus alles is anders en nw hd pomp ,distr op tijd en nw snaar erop

injectors zijn nw sensor gewisseld etc

dus mischien inn egr systeem ? of iets dergelijks

alvst bedankt voor je reactie

Ewitt Kerkman