Geplaatst: 01-04-2004 11:51
[11652] hallo
is er iemand die ervaring heeft met het verv.van de tandriem van deze diesel, en heb ik hier speciaal gereedschap voor nodig,
klopt het dat het ontluchten van deze diesels ook een probleem kan geven
kan iemand mij adviseren
groeten hans