distr.riem

6 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-04-2004 11:51

[11652] hallo

is er iemand die ervaring heeft met het verv.van de tandriem van deze diesel, en heb ik hier speciaal gereedschap voor nodig,

klopt het dat het ontluchten van deze diesels ook een probleem kan geven

kan iemand mij adviseren

groeten hans