Geplaatst: 03-04-2004 16:06
Auto loopt perfect en start goed als deze warm is. ook na een paar uur stil te hebben gestaan start deze nog steeds goed. laat je hem daarintegen een hele nacht stilstaan dan moet je doorstaten en slaat hij slecht aan. (uiteindelijk wel op 4 cil.)en trekt hij geen zwarte maar een witte rookpluim.(naar mijn mening onverbrande brandstof) gloeibougie's zijn handmatig gecontroleerd, gloeirelais is al vervangen en relais 109 is ook vervangen. pomp timing is gecontroleerd (deze staat goed, zelfs iets aan de vroege kant wat juist goed is tijdens een koudstart.)gedacht werd aan valse lucht. retourslangen vervangen, brandst. filter verv. incl klepje in retour leiding (op filter) wie heeft dit wel eens mee gemaakt en heeft hier eventueel een oplossing voor.