Semi-automaat slaat af en start niet meer

7 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Sprinter
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-12-2005 13:57

[45151] Betreft een 211 CDI, die een paar maal de klacht heeft gehad dat hij afsloeg en daarna niet meer wilde rondstarten.In zijn dashboard bleef gisteren een "4" staan branden, wat aangaf dat hij nog in de 4e versnelling stond.Ondanks de handle terug te zetten bleef dit cijfer in beeld en wilde de auto niet starten.Net toen wij op weg gingen om hulp te verlenen, kwam er een telefoomntje dat hij de auto wat heen en weer heeft geduwd en toen weer kon starten.

Een paar maanden terug eens uitgelezen door Mercedes en daar kwam niets uit.Iemand een idee waar dit in kan zitten?