Geplaatst: 23-11-2004 11:21
heb probleem met een picasso 1.6 van 2000.
na een schade en na een tijd zonder stroom te staan start
de auto niet meer.
geen stroom op het brandstofsysteem.
ook airco kachel werkt niet maar misschien moet hij dan eerst starten?
ook de temp. sensor dashboard zoemt ook nogal luid.
Iemand een suggestie voordat ik heel de auto overhoop moet halen?
Groeten