indicatie LAMP KAPOT

3 reacties

Merk
Fiat
Model
Stilo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-11-2004 1:26

[21487] bij het inschakelen van ruitenwissers, knipperlichten, gebruik el. ramen of verlichting geeft het dashbord aan dat er een lamp kapot is. Dit is niet het geval !!!. Foutcodes uitlezen geeft geen fouten op en toch is er geen enkele lamp kapot. Complete schakelaars verlichting en ruitenwisser vervangen, zonder resultaat. Wie weet raad???. Bij voorbaat dank