Geplaatst: 04-04-2004 18:44
Auto liep op noodloop toen hij binnen kwam,foutcode met 1551 uitgelezen "koelwatertemp.sensor" defect,vernieuwd.
Nu geen 3000rpm maar 1300rpm gasklephuis opnieuw ingeleerd nog 1300,Gasklephuis vernieuwd ,weer ingeleerd nog het zelfde probleem, valse lucht gecontroleerd, Vacuumklepje v/h inlaatspruitstuk contr.op lekkagge stuurbekr.sensor op pomp gecontr. stekkers op ecu gecontr.Auto loopt verder heel netjes.
Wie heeft de oplossing?