Geplaatst: 06-04-2004 22:02
Bij deze golf 2 pl blok 1.8 16v gti heb ik de koppakking vervangen.
De auto loopt nu niet meer regelmatig stationair, hij gaat van de 2000 tpm naar de 400 tpm en slaat dan bijna af.
Hij blijft hier tussen schommelen.
De co en onsteking staan goed.
als ik bij de rembekrachtiger een slang los trek gaat de motor beter lopen.
Wie heeft suggesties
alvast vriendelijk bedankt
Ab Kulker