Geplaatst: 02-08-2006 17:13
Hallo, wij zijn bezig met een honda crx ombouwen tot crossauto.
En nou hebben per ongeluk bedrading doorgeknipt waardoor de motor niet meer loopt.
Nou heb ik al de bedrading weer opnieuw aan elkaar gemaakt maar hij doet niks meer.
Hij gooit em wel rond en de lampjes op het dashbord branden gewoon.
hij geeft geen vonk meer. de computer geeft ook geen foutcode (knippercode) aan.
En alle zekeringen zijn goed voor zover ik ze gevonden heb.
De bedrading die doorgeknipt was, waren alleen van wat losse stekkers en verder niks apart.
Zou het e.v.t. kunnen dat de computer kapot is??
Of zitten er nog ergens hoofzekeringen?? de zekeringen in de zekeringkastje zijn allemaal goed en
de zekeringen die in het plastic kastje zitten bij de motorruimte zijn ook allemaal goed.
Het is raar want alle bedrading zit nou weer aan elkaar vast zoals het gezeten heeft.