Multiriem loopt stuk

5 reacties

Opgelost

Merk
Peugeot
Model
Partner
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-01-2006 8:22

Bij deze auto is voor de 3e keer in 1 jaar tijd de multi-riem stuk gelopen. Bij de voorgaande keren zijn de riem, de automatische spanner en de rol vervangen. Bij eenzelfde auto met het zelfde bouwjaar hebben we precies hetzelfde probleem (gehad). Hier is de laatste keer de krukaspoulie, spanner, rol, dynamo, stuurbekrachtigingspomp en riem vervangen. In alle gevallen was er geen duidelijke oorzaak te vinden. Overleg met de dealer leverd ook weinig op. Het is bekend dat de spanners een probleem vormen, maar 10.000KM lijkt toch wel erg weinig.

Heeft iemand deze zelfde problemen ondervonden of heeft iemand een mogelijke oplossing dan hoor ik die graag.

m.v.g. René