Geplaatst: 29-12-2005 20:22
[45629] hallo ik heb een probleem met een corrado vr6 er zit een tik in de motor maar kan niet achterhalen wat het is ik heb de oliepomp vervangen en de klepstoters uitgewisseld van de cilinders het is een tijdje weg geweest maar het is weer terug gekomen de tik word erger naarmate de motor warm word en zit bij de luchtfilter zijde mvg patrick