Geplaatst: 04-08-2006 13:34
[61185] Ik heb 30000km geleden een riem v.v. van een ford focus tddi ik krijg nu de auto terug dat de riem is gebroken, maar er zijn geen sporen van aanlopen enz. Weet iemand mischien de oorzaak van het breken van de riem en komt het vaker voor? Groetjes Thom greve