Geplaatst: 05-08-2006 15:05
Bij deze zafira brandt het lampje van de motor soms ; heel af en toe ; defectcode P 400 te zwakke egr stroming ; onderdruk en kleppen zijn oké ; buitendienstoplossing van de egr klep ( kabel onderbroken ) is gedaan en toch brandt het soms nog ,
zou dit de egr klep kunnen zijn ?