waterpomp

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
E-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
E 320
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-08-2006 1:36

[61163] waterpomp zit een beetje ruimte op komt het wel vaker voor dat dezen kapot gaan

moeten er mee naar frankrijk wp is niet echt goedkoop heeft er een mb specialist ook ervaring mee??????

alvast bedankt groeten ido.