3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 04-08-2006 1:36
[61163] waterpomp zit een beetje ruimte op komt het wel vaker voor dat dezen kapot gaan
moeten er mee naar frankrijk wp is niet echt goedkoop heeft er een mb specialist ook ervaring mee??????
alvast bedankt groeten ido.