Geplaatst: 20-07-2007 20:38
Hallo, ik heb een klein probleempje met een daewoo. De auto reageert echt super traag op het gas bij een koude motor en heeft de neiging om uit te vallen. Heeft iemand dit probleem eerder gehad of wat zou het kunnen zijn?? Groet Wollie