Loopt niet zo lekker bij koude motor

3 reacties

Merk
Daewoo-Chevrolet
Model
Nexia
Type
Nexia
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.5 i GTX
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-07-2007 20:38

Hallo, ik heb een klein probleempje met een daewoo. De auto reageert echt super traag op het gas bij een koude motor en heeft de neiging om uit te vallen. Heeft iemand dit probleem eerder gehad of wat zou het kunnen zijn?? Groet Wollie