Geplaatst: 19-07-2007 20:52
[84706]Ben bezig met een starlet, die overigens niet rijdend binnen kwam, de distributieriem te vervangen, i.v.m. dat deze gebroken was. Maar nou zit ik met t probleem dat ik twee merktekens op de poelie heb en twee op de kop maar deze lijken niet overeen te komen. De merktekens op de kop staan dichterbij elkaar als op de poelie. Weet er iemand raad of is er een internetsite waar ik de complete lai-out van de distributieriem vandaan kan halen?
Bij voorbaad dank.
Groeten van Rudolf.