Geplaatst: 02-12-2004 11:53
Is vorige avond gewoon stil gezet,wil hem s`morgens starten
start wel maar slaat niet aan.
Motor storings lampje blijf almaar knipperen.
Wat kan hier van de oorzaak zijn.
Vermoeden heeft het te maken met wegrijblokkering ?
groetjes Erwin