slaat niet aan

4 reacties

Merk
Opel
Model
Vivaro
Type
Onderwerp
Brandstof(systeem), Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-12-2004 11:53

Is vorige avond gewoon stil gezet,wil hem s`morgens starten

start wel maar slaat niet aan.

Motor storings lampje blijf almaar knipperen.

Wat kan hier van de oorzaak zijn.

Vermoeden heeft het te maken met wegrijblokkering ?

groetjes Erwin