Geplaatst: 22-07-2007 0:21
[84819]na alle sloten te hebben vernieuwd heeft de dealer geprobeerd om de sleutels in te lezen 2 stuks.dit wou niet lukken.men zij dat men nog een derde sleutel nodig had om de inlees procudure af te sluiten ik heb de auto toen gestart en op beide sleutels liep de motor alleen het lampje van de sleutel erkenning bleef branden deze ging na enige tijd wel uit .maar als de auto wordt stop gezet en je start opnieuw blijft hij weer branden.mijn vraag is kan dit op den duur weer voor start problemen zorgen of moet er toch een derde sleutel bij worden gemaakt? en hoe vervang je het slot van de tank dop?