Geplaatst: 15-04-2004 21:41
Deze auto bood een klant aan, hij is plotseling van de ene op de andere dag gaan afslaan als je je gas loslaat....
hij starte te langzaam accu doorgemeten met 2 verschillende meters deze was defect... nieuwe er in ... accu pool 10min er af ik dacht mischien ecu op noodprogramma gaan lopen maar daarna
nog afslaan stationair...
bougie's zagen er alle goed uit (eerder arm mensel )
is dit een bepaald euvel of kan het van alles wezen?
vacuum lek? wie helpt me op weg?