12 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 30-12-2005 20:00
Hallo wie heeft er ervaring met het niet kunnen benaderen van geen enkel regelapaat?? OBD stekker + kabels zien er goed uit