Geplaatst: 06-08-2006 9:35
[61284] Ik ben bezig met het vervangen van de 5e versn. tandwielen van een Golf Sdi met DRZ versn. bak.
Bij het monteren van het schakelvorkje van de 5e versn. zie ik niet hoe dit moet gebeuren.
Het lijkt op een klik systeem.
Wie weet de juiste manier van monteren. of weet een handleiding b.v. op internet.
Gerard.