8 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 23-07-2007 8:54
[84882]Hallo,
Ik heb een uitlees programma speciaal voor opel gezien dat heet op-com, kent iemand dit?En zo ja, wat vind je ervan..