Geplaatst: 19-04-2004 22:45
[12394] Mijn toledo houdt in tot ongeveer 3000 tpm en trekt daarna weer redelijk normaal door, voorheen had ik het probleem dat hij de laaddruk overschreed en in noodloop ging, dat doet hij op dit moment niet meer.
Kan dit worden veroorzaakt door vastzittende schoepen van de var.turbo of is dit ook een voorkomende klacht bij vervuilde LMM ?
Er staat nu 198000km op de klok
m. vr. gr.
ps. AHF motor