Geplaatst: 27-07-2007 21:06
[85215]hallo wie heeft er ervaring met de verlichting van een toyota starlet diesel 1992
ik heb geen standlichten meer
als ik stroom op de zekering zet brand alles
ik heb ook al de stuurschakelaar vervangen
niets helpt zit er een relais tussen alle zekeringen zijn goed
de dimlichten en de grote lichten werken normaal
de standlichten voor en achter en het nrbord verlichting werkt
niet
alvast bedankt