zeer hoog verbruik

4 reacties

Merk
Citroën
Model
ZX
Type
ZX
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-08-2006 2:10

auto neemt 1 op7, co is zowel stationair als op toeren 10% + want verder gaat onze 4 gasmeter niet, probeer de auto uit te knipperen maar ook dit wil niet is er een citroen specialist die dit eerder heeft meegemaakt????????

af en toe brandt ook het motormanegement lampje, maar ja dit doet hij al jaren maar dan zonder dit zeer hoge verbruik

alvast bedankt voor het meedenken,groeten ido.