Geplaatst: 11-08-2006 2:10
auto neemt 1 op7, co is zowel stationair als op toeren 10% + want verder gaat onze 4 gasmeter niet, probeer de auto uit te knipperen maar ook dit wil niet is er een citroen specialist die dit eerder heeft meegemaakt????????
af en toe brandt ook het motormanegement lampje, maar ja dit doet hij al jaren maar dan zonder dit zeer hoge verbruik
alvast bedankt voor het meedenken,groeten ido.