Geplaatst: 31-12-2005 13:52
Hallo , wij hebben een scenic 2.0 8v
deze auto liep en zo in eens sloeg hij af en ging het motormanagment lampje kniperen weer opnieuw starten en hij liep weer normaal na 5 minuten draaien sloeg hij af en wil tot op heden niet meer . al vele dingen van problemcar gecontroleerd . nu heb ik bij een andere gekeken en daar brand het motormangment lampje van bij op contact zetten . van de ons probleem geval brand hij niet en het startblokerings lampje gaat wel uit . welke richting moet ik zoeken ??
groeten Emiel