Geplaatst: 26-04-2004 12:15
[12628] Hallo collega's
Ik zoek voor mijn vriendin een goede 4x4. Ik zocht een patrol
maar nu is mij een opel montery aangeboden.
De auto ziet er goed uit 250 000 gelopen. Aangezien ik
deze auto's helemaal niet ken zou ik graag wat dingen willen
weten van de opel specialisten onder ons, waar ik eventueel
op moet letten bij aankoop van zon auto.
alvast bedankt
groeten robert