Geplaatst: 29-07-2007 18:50
[85330]wij hebben een santa fe staan waarvan er diesel uit de hogedrukpomp komt gelopen weet iemand of je deze pomp zo er af kan halen en een nieuwe monteren of zijn er dingen waar extra op gelet moet worden
bij voorbaat dank chris