Geplaatst: 12-08-2006 14:45
[61714] Het betreft een CLK 270 cdi type 209.
Bij deze werkt soms de rechtse achteruitrijlamp niet.
Lamp is al vervangen maar mocht niet baten.
De ene keer doet ie het drie dagen goed dan weer niet.
Heeft iemand dit ooit aan de hand gehad?
Alvast bedankt.