Geplaatst: 31-07-2007 14:36
Ik heb een gereviseerde cilinderkop op mijn motor gemonteerd. Alles werkt prima, motor loopt goed alleen de rembekrachtiger werkt niet meer. Rij ik even met wat meer toeren dan doet hij het weer 1 keer, vervolgens staat het pedaal weer helemaal bovenaan. Ik vraag me af hoe dit kan, want voor dat ik de kop er afgehaald heb was hij nog goed. Zijn de vacuumpompen per kop misschien verschillend? Alle slangen en leidingen zijn lekvrij. Is er iemand die mij hier verder mee kan helpen??