Geplaatst: 30-07-2007 17:08
[85389]Auto start niet na een poosje stilstand moet dan met peertje oppompen tot hij start heb reeds filter vervangen en een eenrichtingsklep voor de pomp gemonteerd blijkbaar zonder resultaat, iemand nog zo iets voor gehad?
zou de retour kunnen zijn ,heb nieuwe leiding besteld bij renaultmaar nog niet gemonteerd op heden.
dank voor suggesties