Geplaatst: 22-12-2004 20:36
Goeienavond,
Wij hebben op het werkt een caddy staan van 1999 met een 1Y-motor. Het gloeilampje gaat niet aan. Gloeisysteem gecontroleerd, geen spanning op gloeibougies. Gloeirelais is goed maar wordt niet aangestuurd door 18pol. regeleenheid in zekeringkast. Bedrading van en naar regeleenheid doorgemeten is goed. Regeleenheid vervangen (175,-- ) zelfde resultaat. Wanneer ik de regeleenheid loskoppel en weer aansluit werkt het gloeisysteem 1 keer. Tips?????????
(er gaan ook div. draden van regeleenheid naar inspuitpomp)
Alvast bedankt voor de reakties............