Geplaatst: 12-08-2006 19:54
[61729] Omdat de centrale vergrendeling op afstand bij een seat cordoba uit 2000 het niet altijd goed deed, dacht ik: laat ik hem eens opnieuw inleren. Dus ik volgens de manier die in het boekje beschreven staat, opnieuw inleren. Dat had ik beter niet kunnen doen. de auto reageert nu helemaal niet meer op de centrale vegrendeling op afstand. Nieuwe zender voor in de sleutel besteld en deze proberen in te leren. ook hier reageert de auto niet op. Wie kan mij vertellen wat het nog meer kan zijn, en wat ik er aan kan doen.