Geplaatst: 04-08-2007 16:57
[85668]deze golf slaat meestal na een minuut of 10 in een keer af. zonder eerst te stotteren. ook als hij stationair draait loopt hij goed, de ene keer valt hij na 10 min uit andere keer na een half uur.
als hij tijdens het rijden uitvalt en je laat hem rollen in de versnelling en je zet het contact uit en aan, soms 2-3 keer dan pakt ie weer op en rijdt weer 5 tot 10 min probleemloos.
door het rommelen aan t contact dacht ik aan t contactblokje. dit was het echter niet.
toen de brandstofdrukmeter erop gezet, systeemdruk 1 bar, volgens mij te laag. als de motor uitvalt valt meteen de druk helemaal weg.
heb nu vervangen: contactblokje, brandstofrelais, brandstofpomp, computer, bobine, alles van de sloop, dat dan wel. heb ook een plus direct van de accu op de pomp gehad en een extra massa getrokken. dit was het ook niet.
misschien nog iemand een idee?
laat, beuk