Geplaatst: 03-08-2007 15:57
[85623]Hoi Ik heb het volgende probleem de motor als die koud is loopt deze onregelmatig net of loopt deze op 5of 6 cil vooral bij gasgeven na ongeveer een km of 40 begint de motor goed te draaien soms iets eerder bougies en kabels zijn nieuw en kleppen zijn gesteld is op benzine en gas precies hetzelfde .