Geplaatst: 05-05-2004 16:40
we hebben nu een golf 2, 1.6l carburateur. Het probleem zit hem er in dat als de motor koud is, is alles ok. Maar zodra de motor bedrijfs temp bereikt, begint rechtsonderin de zekering kast (relais 80 volgens mij) te ``klapperen``.
De wagen rijdt goed trekt goed door enz, en als je de motor afzet en weer start is het ineens weg.