Geplaatst: 25-09-2006 14:19
Bij starten gaat de motor soms 1100 toeren lopen en soms galopperen. Ook brandt de gloeispiraal soms wat langer.
De auto komt morgen dus ik heb hem nog niet uitgelezen. Ik denk zelf aan een temp. sensor .
Heeft iemand andere ervaringen?