Geplaatst: 27-12-2004 13:04
[23111] Hallo wij hebben hier een vivaro 2.5dti staan waar de krukas van vervangen is. Voor het blokkeren van de nokkenassen is er geen probleem, voor het blokkeren van de krukas is er ook geen probleem daar is speciaal gereedschap voor.
Nu komt het probleem,op de hoge druk pomptandwiel zit een tand voor de nokkenas sensor, normaal maakt het niet uit hoe de hoge druk pomp staat maar nu wel. Het tandwiel is niet afgetekend geweest toen het losgehaald werd.
Er is echter nergens informatie te vinden hoe dit tandwiel moet staan (tis/etac/enz) merktekens.
Is er iemand die dit al bij de hand heeft gehad.
groetjes edwin