Geplaatst: 27-12-2004 21:57
[23148] nog een heuvel...,kan iemand mij vertelen waar de stekker en of kabelbundel van de elec vooruitverwarming zich bevindt?nieuwe vooruit geplaatst door carglass, spanning op relais en fuse 4 & 5 ==> ok,
thanks,
onze beste wensen voor 2005 aan iedereen