9 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 25-09-2006 20:58
Hallo,ik heb hier een 406 16v 81 kw waarvan de klant klaagt over benzinegeur binnenin telkens hij de wagen start,ik vind geen enkele lek aan de wagen.
weet iemand waar die geur vandaan zou kunnen komen?thanks Gerrit