airco

8 reacties

Merk
Peugeot
Model
406
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-09-2006 18:10

[64624] Hallo mensen. ik heb een peugeot 406 2.0 hdi waarvan de airco heel soms werkt.

Als je de airco aanzet (geen clima control trouwens) dan draait de ventilator wel maar de pomp slaat niet in. Mischien zit er ergens een los contact maar heb nog niks kunnen vinden. Wie heeft dit al eens meegemaakt of kent het probleem. Bijvoorbaad dank groeten Hans.