Geplaatst: 12-05-2004 11:45
[13096] hoi,
Deze omega heeft een tijd gestaan en accu leeg.
nu proberen we te starten maar het lampje van de alarm brandt constant en de startblokkering schakelt schijnbaar niet uit.
Verder werkt de afstandsbediening van de cv niet, en deze krijgen we ook niet ingeleerd ( contact aan, binnen 10 seconden drukken) Weet iemand nog een manier om de startblokkering uit te krijgen, of te omzeilen?
groeten michiel