tuning s70 170 pk ???

2 reacties

Merk
Volvo
Model
S70
Type
Onderwerp
Motorcode
2.4 125 kw
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-08-2007 19:00

[86259]ik heb een s70 met nieuwe type motor 2.4 170 pk maar het voelt toch niet als 170 pk auto rijdt perfect ,alleen als de auto in de 5e versnelling staat +/- 110 km 2700 toeren en dan gas erop duurt het allemaal wel voor dat hij wat vermogen geeft.
als je terug schakelt gaat het beter
zeker als de auto geladen is voel je het goed
als de airco uit staat voel je ook goed dat de auto meer vermogen heeft is dit normaal bij deze auto
een vw tdi kun je bijna niet bij houden bij het optrekken
ik vind dat je flink moet doortrekken in iedere versn. om een beetje vermogen erin te houden en dit voor een 170 pk motor misschien had ik beter en t5 kunnen kopen
of heeft dit misschien iets temaken met het gaskleppenhuis storings gevoelig bij volvo auto heeft 158000 m gelopen

is anders tuning een optie wie weet een goed adres voor volvo?