2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 14-01-2005 10:04
[24208] hoi
wij een paar scholieren van de roc zijn bezig met het bouwen van een borton dit is een soort kitcar op basis van de 2cv of dyane nu hebben wij een probleem met de revisie setjes wat kunnen wij nu et beste doen