Geplaatst: 06-01-2006 9:16
[46209] Beste mensen,
Ik heb het volgende probleem,bij de bovenstaande auto gaat het lampje van het motormanagement branden met de volgende foutcodes.
koelvloeistof indicatielamp functioneringsstoring
cil 1 en 2 onderdrukking
ik heb de bobine al vervangen, en toen leek het probleem aanvankelijk opgelost.
echter na 5 weken ging het lampje terug branden,ik heb het systeem weer terug gereset.
maar de storing zal weer terug komen.
voornamelijk die van de koelvloeistof want die is niet te wissen.
Nu wil het probeem oplossen ipv resetten.
WIE KAN MIJ HELPEN!!!!