Geplaatst: 06-01-2006 23:07
[46277] deze herfst reeds de gloeispiralen vervangen (3 stuks defect), nu meldt de klant een slecht aanslaan van een koude motor.
geen storingscodes, Bij het aansturen via de testkast van de componenten wel gloei-spanning aan de gloeiers, pompversteller functioneerd, etc.
Nu lees ik op deze site al verhalen over een slechte kabelboom in de motorruimte maar dan zou het probleem zich ook rijdende moeten voordoen.
Enig idee?
vr. gr. en ik houd jullie op de hoogte.