tdi slaat slecht aan

11 reacties

Opgelost

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Golf III
Onderwerp
Starten / niet aanslaan
Motorcode
1.9 TDi
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-09-2006 16:04

Wij hebben hier een golf 3 tdi, deze slaat slecht aan, gloeirelais is goed, zekering is goed, als we de temp sensor losnemen dan gloeit hij wel maar slaat nog steeds slecht aan, veel rook!, ik heb zelf het gevoel van lucht in het systeem, maar we zien geen lucht belletjes in de leiding?

Wie kan ons helpen, bij voorbaad dank.

Pieter