Geplaatst: 27-09-2006 16:04
Wij hebben hier een golf 3 tdi, deze slaat slecht aan, gloeirelais is goed, zekering is goed, als we de temp sensor losnemen dan gloeit hij wel maar slaat nog steeds slecht aan, veel rook!, ik heb zelf het gevoel van lucht in het systeem, maar we zien geen lucht belletjes in de leiding?
Wie kan ons helpen, bij voorbaad dank.
Pieter