Astra 1.6 1997 wil tijdens terugschakelen soms slecht in de 2e versn.

5 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-09-2006 23:29

[64983] Halo,

Deze opel astra wil tijdens het terug schakelen van de 3 naar de 2 soms slecht in de 2e versn,

Er kan bijna nergens ruimte op zitten en het is ook niet altijd zo?

Kent iemand dit probleem en de oplossing??

B.v.d

Pieter de Jager