Geplaatst: 30-09-2006 23:29
[64983] Halo,
Deze opel astra wil tijdens het terug schakelen van de 3 naar de 2 soms slecht in de 2e versn,
Er kan bijna nergens ruimte op zitten en het is ook niet altijd zo?
Kent iemand dit probleem en de oplossing??
B.v.d
Pieter de Jager