problemen

7 reacties

Merk
Peugeot
Model
407
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-05-2004 21:53

[13116] ik zou graag eens willen weten of er monteurs zijn die al vast zijn gelopen op bepaalde storingen in de 407 .

ik zelf zit met een probleem dat ik het dgs systheem (banden spangings ventielen ) dezen eben niet gecofigureert krijg hij geeft aan dat alle banden nu op 6.3 staan terwijl ze op 2.6 staan zo als normaal ik hoor wel wat jullie problemen zijn ben wel benieuwd!

oltimer weet jij of we al eens contackt kunnen opnemen met saarbrucen