Geplaatst: 17-01-2005 13:00
Hallo heren,
Heb hier een 806 HDI 2.0 van 2000. Soms helemaal geen vermogen meer. Bij uitlezen foutcode turbodrukregeling. Bij uitlezen turbodruk geeft hij niet meer aan dan 1600 mbar. Bij mijn weten moet dit tot 2000 mbar komen. Alle vacuumslangen gecont. en regelventielen vervangen. Bij controle van de turbo zat er veel speling op het asje(+/- 1 mm) Heeft iemand ervaring met defecte turbo's met dit type auto. Auto heeft 120.000 km gelopen.
Wie weet raad??
Alvast bedankt René